Na een lekker ontbijtje van Steak and Eggs (4 dollar duurder als verleden jaar!!) gingen we alvast wat inkopen doen, waarna we naar de dropzone gingen.

Op de een of andere manier was de mail met onze aanmelding niet binnen gekomen dus moest er m.b.t. de teamroom geïmproviseerd worden. Ruta nam het organiseren en regelen van Jo over en om kwart voor elf reed hij weg om de deelnemers op te vangen/halen op LAX.

Om 12 uur was de auto geparkeerd en stond Jo in hal B alwaar Hidde en Stephan al bezorgd om zich heen waren aan het kijken.

De KLM had vertraging, BA had ook vertraging en China Airlines was een uur vroeger dus al snel stond Aston er ook. Het was erg lang wachten totdat iedereen door de douane was.

Het bleek, dat het een beetje een chaos was aan de gates: de KLM 747 had een uur rond getaxied want er was geen plaats aan de gate. Ook BA had wat rondjes moeten rijden…

Uiteindelijk was iedereen er behalve Michael. Twaalf deelnemers gingen onder leiding van Jan K. naar de Alamo shuttle voor de huurauto’s en Jan B. raakte de weg kwijt: hij zag het niet zo goed.

Met hulp van Jo als blinde-geleidehond werd hij mopperend in de goede bus gezet 🙂

Uurtje later was Michael er ook, bagage in de auto en terug naar Elsinore alwaar alle anderen inmiddels waren aangekomen.

Nadat alles geregeld was met de kamers gingen Jo en Ruta nog even voorbereidende inkopen doen voor de teamroom waarna het verzamelen geblazen was in de bar.

Er gingen enkele buckets over de tafel en er werd gegeten. rondom een uurtje of negen begonnen de eerste oogjes dicht te vallen en werden er bedjes opgezocht.